نمایشگاه گردشگری مادرید (FITUR) از ۰۳ الی ۰۷ بهمن ۱۴۰۳ در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار می گردد. نمایشگاه گردشگری مادرید (FITUR) اولین قرار ملاقات هر سال برای متخصصان گردشگری و توریسم در جهان و نمایشگاه برتر برای بازارهای ورودی و خروجی در آمریکای لاتین است. در دوره ٢٠٢٠ خود، نمایشگاه FITUR با ١١،٠۴٠ شرکت از ١۶۵ کشور و منطقه ، ١۵٠،٠١١ بازدید کننده تجاری و ١١١،٠٨٩ بازدید کننده از عموم مردم از رکورد مشارکت خود پیشی گرفته است. شما باید در نمایشگاه FITUR حضور داشته باشید زیرا : یک انجمن منحصر به فرد برای تبلیغ برندها، ارائه محصولات جدید، کسب اطلاعات در مورد آخرین روندها و پر کردن برنامه کار خود با مخاطبین و فرصت های جدید است. نمایشگاه گردشگری مادرید (FITUR) یک رویداد است و من رویدادها را دوست دارم…
خدمات قابل ارائه در نمایشگاه گردشگری مادرید (FITUR)
- خدمات مسافرتی نمایشگاه گردشگری مادرید (FITUR)
- خدمات غرفه داران نمایشگاه گردشگری مادرید (FITUR)
خدمات مسافرتی نمایشگاه گردشگری مادرید (FITUR)
- تور نمیاشگاه گردشگری مادرید (FITUR)
- رزرو هتل در مادرید
- رزرو پرواز آنلاین به مادرید
- ویزای اسپانیا
- کارت ورودی
- ترانسفر فرودگاهی در مادرید
- نشست تجاری با همتایان خارجی
- بیمه مسافرتی تجاری
- راهنمای فارسی زبان و مترجم
- گشت شهری
- خدمات تجاری بازدیدکنندگان
خدمات غرفه داران نمایشگاه گردشگری مادرید (FITUR)
- مشاور نمایشگاهی
- رزرو غرفه
- غرفه سازی
- تجهیزات نمایشگاهی
- خدمات تبلیغات نمایشگاهی
- تامین نیروی انسانی نمایشگاهی
- پذیرایی و تشریفات نمایشگاهی
پربازدیدترین رویدادهای گردشگری و توریسم
- نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی (ATM)
- نمایشگاه گردشگری برلین (ITB Berlin)
درباره نمایشکاه گردشگری مادرید (FITUR) بیشتر بدانید
غرفه داران نمایشگاه گردشگری اسپانیا ٢٠٢۴:
- عمده فروشان / آژانس هاس مسافرتی
- هتل ها/ کیترینگ
- سازمان های رسمی اسپانیایی
- سازمان های توریستی بین المللی
- انجمن های تجاری
- حمل و نقل
- رسانه هاس توریستی
- تکنولوژی های جدید
- سازمان های فرهنگی و تفریحی
- گردشگری پزشکی
- گردشگری مسکونی
- شرکت های خدماتی
چرا باید در نمایشگاه FITUR مادرید شرکت کرد؟
فروش:
شروع،ادامه و وایمن کردن معاملات با کانال پخش و توزیع موجود در نمایشگاه Fitur.
تولید یا تکمیل داده های خود با ارتباطات جدید که می تواند به فروش در آینده منجر شود.
ارتباطات تجاری:
تنظیم قرار ملاقات با مشتریان فعلی و بالقوه.
بهره برداری از کانال توزیع و اجرایی کردن فروش.
وفاداری مشتریان و متقاضیان را به کالا های خود بیشتر کنید.
معرفی جنبه ها ،ویژگی ها و استراتژی های جدید و دریافت نظرات مشتریان و بحث در مورد آن ها.
بازیابی مشتریا و متقاضیان سابق.
کانال توزیع کالا:
شناسایی و هدف قراردادن شرکای جدید و توزیع کنندگان در سراسر جهان.
رسیدگی کردن و پوشش دادن مشتریان و تامین کنندگان فعلی.
ساختن و بهبود بخشیدن تصویری مطمئن در جهت تسهیل رسیدن به توافقات در آینده.
متقاعد ساختن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری.
گسترش و گشایش بازارهای جدید.
بررسی بازار:
محک زدن کلاها و خدمات جدید در بازار .
آزمایش کردن کمپین های بازاریابی.
آزمودن تصویر برند و نحوه درک بازار از آن.
جایگاه برند:
افزایش یا ایجاد اگاهی در مورد برند خود
ایجاد جایگاه برای برند.
نمایش و معرفی برند خود به مشتریان
رسانه ها:
ماندن در اخبار پوشش داده شده توسط رسانه ها ،معرفی جنبه ها و ویژگی های جدید و جذب رسانه ها.
ابقای روابط خوب با گزارشگران و سردبیران مجلات .
چرا باید از نمایشگاه FITUR ٢٠٢۴ مادرید بازدید کرد؟
کسب اطلاعات بیشتر درباره کالا ها و خدمات تخصصی ارائه شده در بازار های بین المللی.
بررسا اجمالی تمام خدمات و کالا های تخصصی ارائه شده در بازار در جهت شناخت بهتر تمایلات و گرایشات بازار نتنها در اسپانیا بلکه در تمام دنیا.
آغاز ،ادامه و محکم کردن معاملات با کانال پخش و توزیع محصولات موجود در نمایشگاه.
ساختن شبکه ارتباطی کاری.
تنظیم قرار ملاقات با تهیه کنندگان بالقوه بازار.
تقویت روابط تجاری فعلی با تهیه کنندگان فعلی.
بررسی شرایط امکان حضور در نمایشگاه های آینده.
تحلیل و بررسی مشخصات کالا ها و خدمات از نزدیک.